Eishockey Forum - Halbfinale: Eppan - Pustertal

Halbfinale: Eppan - Pustertal Forum>Serie B
RegelnSuchenAntworten
Fr. 07.03.03 - 11:01:42

manner ist im Moment nicht auf sonice.itmanner
SIM an manner schickenE-Mail an manner schicken

Fan von: HC Eppan
@ patza:
i nimms schun locker vom Hocker, lei es net gorasou. Desmol honn i mir holt in eintrog von Kriocha zu herzn gnummen. Obor cazzig wor i decht.
Übrigens hobs enk bedonkt? Smilie
0  Nur eingeloggte User dürfen ihre Meinung abgeben Nur eingeloggte User dürfen ihre Meinung abgeben  0 Antworten | Zitieren
Fr. 07.03.03 - 11:17:45

òNé ist im Moment nicht auf sonice.itòNé
SIM an òNé schickenE-Mail an òNé schicken

Wos mi ewia enteischt hot isch die aggresive Stimmung dei wor bol mir Eppaner nochn Spiel aufn Weg von Stadion außi ba die Bruneckner vorbei gongen sein! Von wegn "Orschbriada" und "Schirimonnschoft" sowie "geat hoam es Schweine"!!!
Es war sogar so daß viele die Situation als so provozierent einschätzten daß ihnen die Lust verging noch ein Bier bei Patza hebn zu gehen! Das entäuscht mich vor allem bei den amsonsten mir als sehr sympatisch und fair bekannten Brunecknern!
Aber wer weis ob das überhaupt Bruneckner waren, denn italienische Sprechgesänge im Pustertal???

LG òNé
0  Nur eingeloggte User dürfen ihre Meinung abgeben Nur eingeloggte User dürfen ihre Meinung abgeben  0 Antworten | Zitieren
Fr. 07.03.03 - 11:25:03

Snorre ist im Moment nicht auf sonice.itSnorre
SIM an Snorre schickenE-Mail an Snorre schicken

EIgentlich konn i mie in die Vorredner ( oder sog men vorschreiber ??!!) onschliessen ober oane Soche hot mie gestern decht entteischt : Als es Spiel fertig wor hoben die Bruneckner Spieler ihre Siegerrunde gmocht ( sell a vollkommen zu Recht !) ober als sie beim Eppaner FAnblock vorbeikemmen sein hots lei unsportliche Gesten ( sei es mit der Hond wie a mit Effe Finger und ähnliches ) geben. I bin der Meinung dass Spieler net auf solch ein Niveau oigean sollten und vor ollem hett i mir des nie von der Bruneckner Monnschoft erwortet.
Fr. 07.03.03 - 11:41:33

User ist invisibleLexl
Foto von Lexl ansehenSIM an Lexl schickenE-Mail an Lexl schicken

Fan von: HC Pustertal
@ Snorre & o`Nè

Leute..des isch Eishockey...dou isch klor dass a wion Agressionen freigilossn wearn...ob mir do itz gegn Eppan odo Kolton, odo Turin,Rittn odo sischt gegn jemand spiel isch egal...in Bruneck isch man es giwing net giwehnt...mir houbn jo schun 25 Jour nixma giwung und sebm konnsch schun vorkemm, daß ba a pour Leit die Emotionen durchgion...obo: BITTE NET PERSÖNLICH NEMM!!!! Mir sein im wirklichen Leben jo eigntlich olls gonz netta Taggl!! Ah die Agressiven unto ins!!!

In insre Augn seids es holt oanfoch der momentane Gegner der ins schon widdo doron hindon will endlich amol an Titl ins Puschtotoul zi houl...

Also...take it easy!!!

@Chrie

isch dir augfoll, daß du olbm ba die Fans fa di Voliora steasch? Kannsch bitte in Somsta widdo ba die Eppana stion? Danke!!! Smilie Smilie Smilie

Lexl
Fr. 07.03.03 - 11:57:50

@Lexi

Mir sein es verlieren heuer a net wirklich gewöhnt, und als "Unterlegener" vom Plotz zu gean isch worscheinlich schwarer alswia als Sieger. Ober die meisten von ins reagieren net so! Vorollem net nochn Spiel wenn ols schun vorbei isch!

@Alle Spieler des EVB:

Feierts in Zukunft mit enkere Fans und net mit dei vom Gegner! Des nennt man unsportliches Verhalten und könnte auch nach Spielende noch bestraft werden!

Fr. 07.03.03 - 12:15:09

User ist invisibleHarry09
SIM an Harry09 schickenE-Mail an Harry09 schicken

jetzt wird es morgen im eppan wohl ein großer show-down werden! Full-House ist wohl garantiert!

diesesmal werden es wohl noch viel mehr pusterer sein, die ihre mannschaft ins finale treiben wollen.

hoffen wir mal dass es klappt, ich jedenfalls werde meine letzten stimmreserven aufbringen um die jungs zu unterstützten!

Forza LUpi!

PS: wie stehts um die angeschlagenen chr. mair und gusov?
wird ludek auch morgen noch fehlen?
Fr. 07.03.03 - 12:19:37

Kalle73 ist im Moment nicht auf sonice.itKalle73
Foto von Kalle73 ansehenSIM an Kalle73 schickenE-Mail an Kalle73 schicken

Hallo!

Ganz kurz zwei Sätze meinerseits:

- Am Samstag bin ich wieder fit; und sell isch`s Wichtigste!!!!
- Ich habe das Spiel nicht gesehen (leider), deshalb möchte ich auch keinen Kommentar dazu abliefern (bin auf Eure Berichte angewiesen)
- Zum Thema unsportliches Verhalten der Brunecker Spieler. Es muß gesagt werden, dass auch in Eppan die Eppaner Spieler zu uns EVB-Fans gekommen sind und "unschöne" Gesten gemacht haben (um es noch milde auszudrücken).

Also, niemand bleibt sich nichts schuldig; und wie schon gesagt, es ist Play-Off-Time, liebe Kollegen, nicht Kaffeekränzchen bei der Nachbarin im Wohnzimmer!!! Smilie

Smilie
Fr. 07.03.03 - 12:26:22

User ist invisiblePatza
Foto von Patza ansehenSIM an Patza schickenE-Mail an Patza schicken

@alle Smilie

es isch schun asou, dass agressive stimmung bei einem tollen derby bruneck-eppan nix zi suichn hot.

obo i muiss in lexl zuistimm:
amol a bissl a "schweine"...."vaffangullo" odo "stinkefinger" keahrt zinan hortn sport wie hockey dozui, es gibt jo immerhin net voletzte odo randalierer in do A2-hockeyszene
(a soche wos i schun longe amol lobm giwellt hon).

zudem stiahn inan fanblock in einem holbfinale net lei die "hard-core-evb-fans", weil die sebm keahrn zi die tollschtn und fairschtn va do liga.

wie gsog: a bissl adrenalinausstoss soll inan hockeystadion bei so an spiel schun dou sein, und man soll ban beschtn willn net jeden "ausruf" glei als persönliche attake werten.

kloane anmerkung als zusatz: i mecht net beschreiben, wos ins do herr r.wieser vorigs johr (und einige weitere spieler aus koltern) olls in die curva gizoag hot. deswegen: holb so schlimm, isch lei solz in do eishockey-suppe Smilie Smilie Smilie Smilie Smilie Smilie

patza
Fr. 07.03.03 - 12:30:32

falco nero ist im Moment nicht auf sonice.itfalco nero
SIM an falco nero schickenE-Mail an falco nero schicken

At one:
Wos hot des zi sogn italienische Sprechgesänge im Rienzstadion? es konn woll gleich sein in welcher sproche man sing und seine monnschoft noch vorbnetreib. Fakt isch dass die eppaner spieler a net engilen sein, wie sie von enk beschriebn gwordn sein und dass eppan noch dem ersten spiel mit sieg dank hilfe des schiedsrichters teils unsympatisch gwordn isch , isch jo a berechtigt.
Forza Lupi, il sabato li sbattiamo fuori sti appianesi!!!
Fr. 07.03.03 - 12:38:24

Schön!!!!!

Hoff mor a mol daß wieder an Eppaner Schiri pfeift, sunst hobn mir jo koan Chanche Smilie Smilie Smilie
I sig schun wia in Sommstig es Stadion kocht!!!

Super Leit! Sommelts Energie, es werts sie brauchen!
I hoff daß sich die Eppaner a amol von dor Stimmung onstecken loßn und richtig lautstork mitschrein!

Fr. 07.03.03 - 12:41:07

@ harry09:
denkamol, dass dor ludi foscht sichor spieln werd. Frei mi schun af enkre gsichtor, wenn er einlaft Smilie

@ falco nero:
no comment, obor selche leit wia di brauchts a (wenn amol nochdenksch, donn woasch wer in Schiri eher gebraucht hot zum gwinnen, und zem hobs enk schun schwar geton)

@ kalle:
Kaffeekränzchen mit Nochborin? Wos geahtn do olls? Smilie

Wos solls, es steaht 1:1, Morgen steig a supor Spiel, für boade geahts um olles, die Spieler und Fans wern olles gebm.
Sopor Stimmung, viele Leit, horter Kompf und hoffmors koane Verletzten. Wer die bessern nervn hot, werd gwinnen.
Fr. 07.03.03 - 12:47:08

falco nero ist im Moment nicht auf sonice.itfalco nero
SIM an falco nero schickenE-Mail an falco nero schicken

Obgsechn von die schidesrichta manner, semm konn man jo getrennte meinungen homm, hot mi gstört is: ITALIENISCHE SPRACHGESÄNGE im pustertal!! Isch für mi a lächerliche aussage!! Mei meinung logischerweise!
Fr. 07.03.03 - 12:52:33

@ falco nero:

Mi stört die Sproch dor Sprechchöre, ehrlich gsog, gor nix. Jeder soll schreien wia er will. Isch a klor für mi, dass die zwoa Larese, eher af Italienisch onfuiorts. Mir geaht lei des Gerede von die Schiris af die *peeep*. I moan, mir hobm a storke Monnschoft, dei Einsotz zoag, vor 2 Johr vize, leschtes Johr Meister, und huior olm vorne dronn....dai wersch net sogn, dass mor olles lei in di Schiris zu verdonkn hobm.
Fr. 07.03.03 - 14:04:20

Brixna2 ist im Moment nicht auf sonice.itBrixna2
SIM an Brixna2 schickenE-Mail an Brixna2 schicken

[Zitat]
Original von òNé:
Wos mi ewia enteischt hot isch die aggresive Stimmung dei wor bol mir Eppaner nochn Spiel aufn Weg von Stadion außi ba die Bruneckner vorbei gongen sein! Von wegn "Orschbriada" und "Schirimonnschoft" sowie "geat hoam es Schweine"!!!
Es war sogar so daß viele die Situation als so provozierent einschätzten daß ihnen die Lust verging noch ein Bier bei Patza hebn zu gehen! Das entäuscht mich vor allem bei den amsonsten mir als sehr sympatisch und fair bekannten Brunecknern!
Aber wer weis ob das überhaupt Bruneckner waren, denn italienische Sprechgesänge im Pustertal???

LG òNé

Des von wegen italienische Gesänge usw. geat mir sowieso af di E****! Es isch jo aso, dass mir oanfoch mehr italienischen fangesängen öfter übern weg lafn als deutsche, deswegen ischs a vorständlich dass man se a verwendet!
Es eppaner schreit olm eppan, eppan, eppan und suscht nicht! nicht gegen ekon fanclub, ober wenn es italienische a hernemmen tat, hob es lei ongst als Ita-Monnschoft ogstempelt zu wearn und do sein mir afn punkt:

HC Brixen, de valschen teppn usw.! Fakt isch, dass inser Präsident a valscher isch ober die Spieler bis af 2 olle deutsch reden, holt a poor an ita-nochnomen hobn! Und wenn die Fans no italienische Gesänge vorwenden, donn sein mir di valschen teppen...
Fr. 07.03.03 - 14:44:36

Ich bin weder Rassistisch noch Italienerfeindlich! Ihr habt meine als schertzhafte Stichelei gemeinte Aussage viel zu ernst aufgefasst! TUT MIR LEID!!!

Forza Appiano! Smilie
Dieser Beitrag wurde am 07.03.03 - 14:45:43 von òNé editiert!
  RegelnSuchenAntworten
Moderatoren:  
piloly ist im Moment nicht auf sonice.itpiloly   SIM an piloly schicken   E-Mail an piloly (piloly@sonice.it) schicken