|
|||||||||
|
|||||||||
So. 24.01.10 - 19:21:55![]() Registriert seit: September 2000 Posts: 13.863 Fan von: HC Pustertal |
Puschtra zi sein NEU auch von dieser front wiedermal was neues. der song wird am dienstag vor dem ritten-spiel präsentiert und nun zusammen mit "auf zum pokal" ins pregame-show-programm aufgenommen! |
||||||||
0
![]() ![]() |
|||||||||
So. 24.01.10 - 19:34:06![]() Registriert seit: Januar 2002 Posts: 4.022 Fan von: HC Pustertal |
Supo Version!! ![]() |
||||||||
0
![]() ![]() |
|||||||||
So. 24.01.10 - 23:31:05![]() Registriert seit: Januar 2009 Posts: 35 Fan von: HC Pustertal |
echt super version ![]() ![]() |
||||||||
0
![]() ![]() |
|||||||||
Mo. 25.01.10 - 14:39:25![]() Registriert seit: Dezember 2009 Posts: 210 Fan von: HC Pustertal |
Supo Song!!! ![]() |
||||||||
0
![]() ![]() |
|||||||||
Mo. 25.01.10 - 21:39:13![]() Registriert seit: Januar 2010 Posts: 132 |
geilo song =) richtigo ohrwurm :D | ||||||||
0
![]() ![]() |
|||||||||
Di. 26.01.10 - 04:43:19![]() Registriert seit: März 2009 Posts: 844 |
Sorry hon mir net verkneifen kennen no schnell wos zuizudichtn =)
I bin fir olle Verbesserungen und Vorschläge donkbor =) Wennor mir no gfollt schick i nen in di matschdoni zum vertonen =) Intro: Es wor schun finstr als i di pustrastroße heimwerts fuhr Do wor a Bude volle viel leit an Aufrur I wor guat drau a pustra bui kreag nia genui Do worn Mander in gelbe laibler mit a nummr drau Und a geschreie und gesinge unmeglich laut I wor guat drau a pustra bui kreag nia genui ______________________ Ref: Nr sing i holt mit… Puschtra zi sein, isch so wie a Erdäpfel mit Heiligenschein mir hobm koan Ongst und schiaßn jeden van Eis weil des isch insra Hockey-Welt, fir olm schworz/gelb Puschtra zi sein, dou kocht is Bluit wenn mir am Ende Meisto sein 3-2-1, Wölfe olè, hier regiert der HCP HCP HCP (sprechgesang) Pustra zi sein Eis und Stimmung und a poar Biere miasn sein Und nochar gspier is wiedr in schworz und gelb Fühl i mi wohl auf dera Welt A in dor kält ______________________ Strofe R: Jeatz seimer do auf dem higl aufn hoachplateo Mitn bandl hommer gwellt kemmen ober sell wor o Mir sein guat drau a pustra bui kriag nia genui Die Blaun schrein und fluachn , ach welch orme leit Weil sie sein zu leis weil di putra de spieln heint Mir sein guat drau a pustra bui kreag nia genui Mir sein lauter… Pustra z sein... ________________________ Strofe B: In dor Stodt isch olls so groaß und decht isch olles lar Is uanzige guate sein die Salamibrote in dor Bar Obr mir sein guat draul, a pustra bui kriag nia genui In dor Kurva schrein 10 teppn mir soll ausigeahn Und hinter ins regn se sich au weil mir do aufrecht stian Egal mir sein guat drau, a pustra pui kreag nia genui Nr schrei mor holt zrug Pustra z sein… ________________________ Strofe olls ondre =) Weit seimer gfoahrn mitn fanbus der isch total voll Komische sproche lai spaghetti gibs in dem tol Mir sein guat drau a psutra bui kreag nia genui Di fahne gehisst und auf geahts mitn nuin song Dassn do niamand versteaht hot fir ins lai zweitn rong Mir sein guat drau a pustr bui kreag nia genui Nr holt in walsch… Essere pusteresi È com‘ essere patati santi Non abbiamo paura e vi putiamo fuori (Perché è il nostro mondo - Viva per sempre giallo nero) kling gesungen net guat Perché il nostro mondo è- giallo nero alè 3,2,1 – lupi alè , oggi regge il HCP Brunico alè Da capo |
||||||||
0
![]() ![]() |
|||||||||
Di. 26.01.10 - 10:14:48![]() Registriert seit: April 2006 Posts: 171 Fan von: HC Pustertal |
@ lexx
Wahnsinn!! Kompliment! ![]() ![]() |
||||||||
0
![]() ![]() |
|||||||||
Di. 26.01.10 - 10:34:43![]() Registriert seit: März 2009 Posts: 844 |
Danke im italienischen Part hon i a poar Fehlor innikaut obr egal ... | ||||||||
0
![]() ![]() |
|||||||||
Posting von The Marmot wurde automatisch ausgeblendet. Jetzt einblenden | |||||||||
Di. 26.01.10 - 10:38:12![]() Registriert seit: September 2005 Posts: 4.756 Fan von: HC Pustertal |
@lexx
Du bist verrückt! ![]() ![]() The Marmot |
||||||||
0
![]() ![]() |
|||||||||
|
|||||||||
|
![]() |
|||
|