Eishockey Forum - floorball-fanatics

floorball-fanatics Forum>Out of topic
RegelnSuchenAntworten
Mo. 20.11.06 - 18:07:01

User ist invisibleDVD
DVD hat SIM deaktiviertE-Mail an DVD schicken

Fan von: WSV Sterzing
Di skorpions sein wohrscheindlich zu wianig....

Mir stellen seit 2 johre di konditonen groaßfeld mitzuspielen wenn a eigene südtirol gruppe gemocht weart.
Di mindestanzahl fu monschoften waren 12 (6 südtirol gruppe, 6 rest italien). Im notfoll hot dor verbond gsog, sie taten a 2 gruppen mochen wenn mir 10 monschoften zombringen...ober iaz isch is 2. johr hintereinonder dass lei 8 monschoften mitspielen...

Ba ins isch di situation aso:
Leit warmor eigentlich genuag, es fahlt geld und zeit... sell ischs.....
0  Nur eingeloggte User dürfen ihre Meinung abgeben Nur eingeloggte User dürfen ihre Meinung abgeben  0 Antworten | Zitieren
Di. 21.11.06 - 10:10:05

hannes.23 ist im Moment nicht auf sonice.ithannes.23
SIM an hannes.23 schickenE-Mail an hannes.23 schicken

Dr DVD hot schun recht. Die distanzen, de wos man zruglegen muass, wenn man gf spielen will sein viel zu weit. olso mir isch suscht kuane freizeitliga bekonnt, wo monnschoften rom fliagen um die spiele auszutrogen.

i war drfir, dass mr do in suedtirol den weg einschlogen, den die deitschen gian. regionale verbaende aufbauen.
noa wearsch sechen geat dr spielbetrieb viel leichta und mehr geld kimp a zom.
0  Nur eingeloggte User dürfen ihre Meinung abgeben Nur eingeloggte User dürfen ihre Meinung abgeben  0 Antworten | Zitieren
Di. 21.11.06 - 14:51:32

JIM ist im Moment nicht auf sonice.itJIM
SIM an JIM schickenE-Mail an JIM schicken

Ober wenn mir und es mitspielen nor miassets passen, oder?
Di. 21.11.06 - 15:15:27

@hannes.23: Hast du die neue Skorrerliste schon? Kannst du mir die 2 Spielerbögen von unseren letzten 2 Spielen senden?
Danke! Grüße Jim Smilie
Mi. 22.11.06 - 09:20:07

hannes.23 ist im Moment nicht auf sonice.ithannes.23
SIM an hannes.23 schickenE-Mail an hannes.23 schicken

@JIM: hab die daten jetzt nicht vor mir, aber glaube ich habe aus bozen nur einen spielbericht vom 2. Spieltag von euch gesendet bekommen. zur zeit herrscht überhaupt noch chaos mit der ganzen webseitenumstellung. Du erreichst mich unter csae6596@uibk.ac.at
Mo. 04.12.06 - 14:48:21

Patrick ist im Moment nicht auf sonice.itPatrick
SIM an Patrick schickenE-Mail an Patrick schicken

Fan von: HC Meran
Langsam geht es schnell aufwärts Smilie Smilie
Mo. 04.12.06 - 15:53:33

Diamanten A 7-5 Fanatics
FBC BOZEN B 10-8 Fanatics

Schaug so aus als geat die nuie Spielweise auf! Smilie

Mo. 04.12.06 - 16:28:33

Manny ist im Moment nicht auf sonice.itManny
SIM an Manny schickenE-Mail an Manny schicken

Kompliment an meine Kollegen. Wirklich 2 tolle Spiele abgeliefert. Hätte mir nie gedacht, dass die Spiele nur so knapp verloren gehen. Ich hoffe, dass ich das nächste Mal auch wieder spielen kann, dann fehlt allerdings ein Fan auf der Tribüne. Smilie Smilie

Smilie
Mo. 04.12.06 - 18:59:30

Vemar ist im Moment nicht auf sonice.itVemar
SIM an Vemar schickenE-Mail an Vemar schicken

[Zitat]
Original von Manny:
Kompliment an meine Kollegen. Wirklich 2 tolle Spiele abgeliefert. Hätte mir nie gedacht, dass die Spiele nur so knapp verloren gehen. Ich hoffe, dass ich das nächste Mal auch wieder spielen kann, dann fehlt allerdings ein Fan auf der Tribüne. Smilie Smilie

Smilie

....i honnmor in fraitig gedenkd,dass miar ins 1-3 punkte holn....sowail,nichts...i bin entaischt.
Di. 05.12.06 - 00:04:43

reigue3 ist im Moment nicht auf sonice.itreigue3
Foto von reigue3 ansehenSIM an reigue3 schickenE-Mail an reigue3 schicken

Hochmut kommt vor den Fall. Smilie Smilie Smilie Smilie
Mo. 11.12.06 - 15:29:30

User ist invisibletonno
tonno hat SIM deaktiviertE-Mail an tonno schicken

Fan von: EK Zell am See
FC Fanatics Juniores - Lokomotiv Vipiteno Young 2:7

Smilie Smilie Smilie Smilie Smilie Smilie Smilie Smilie

kompliment an die Diamante Juniores, es werts in ein poor johren no volllle guat
Dieser Beitrag wurde am 11.12.06 - 15:30:26 von pachanga editiert!
Mo. 11.12.06 - 16:52:21

Manny ist im Moment nicht auf sonice.itManny
SIM an Manny schickenE-Mail an Manny schicken

Großen Beifall von meiner Seite an unsere U19. Wenn man bedenkt, dass Sie nur mit 4 Feldspielern angetreten sind und 2 davon erst 2 mal Floorball gespielt haben, dann haben sie wirklich toll gespielt. Ich habe nur das letzte Spiel gegen die Diamanten gesehen und da waren unsere schon ziemlich KO und dennoch haben sie nur knapp verloren. Noch 2 Spieler mehr und regelmäßiges Training und beim nächsten Mal schauts noch besser aus.

Bravo Jungs.

Kompliment auch an Patrick 9 Tore in 3 Spielen. Net letz Smilie
Mo. 11.12.06 - 20:05:23

[Zitat]
Original von pachanga:

kompliment an die Diamante Juniores, es werts in ein poor johren no volllle guat

lochn...ma sel kenntsjo guat..hon enk gsechn,wia es enk schian amüsiert hobs werend es gegn uhc dholo gschpielt hobs.

wos willschn lochn,wail du gegn di fc fanatics juniorn gwunnen hosch? ma wow,klasse laischtung! tormonn shcpielt sait 1johr,1feldchpielor sait 8monat vielaicht,do ondere sait juni,do uane sait 3-4wochn und do ondere hot 2 trainings gmocht,obr nana,klasse laischtung,7-2 gwunnen,puttega,guat.obr,wenni so denkn tua,dass di italienmeister,u-19,lai 7-2 gwunnen hot,gegn spielor,de wos vor 6monate nettamol gwisst hom,wos floorboll isch,miastn insere jungen lochn und net du.
(in der kritik fu uhc dholo,isch enkor president net drinn,wos sich aigentlich olm normal verholtn hot).

Bravo an olle 5,nardo-patrick-andy-felix-fabian(de wos olle 5 schun in di punkteliste drin sain)
Dieser Beitrag wurde am 11.12.06 - 20:08:49 von Vemar editiert!
Mo. 11.12.06 - 20:23:09

kircha61 ist im Moment nicht auf sonice.itkircha61
SIM an kircha61 schickenE-Mail an kircha61 schicken

Fan von: WSV Sterzing
[Zitat]
Original von Vemar:
[Zitat]
Original von pachanga:

lochn...ma sel kenntsjo guat..hon enk gsechn,wia es enk schian amüsiert hobs werend es gegn uhc dholo gschpielt hobs.

wos willschn lochn,wail du gegn di fc fanatics juniorn gwunnen hosch? ma wow,klasse laischtung! tormonn shcpielt sait 1johr,1feldchpielor sait 8monat vielaicht,do ondere sait juni,do uane sait 3-4wochn und do ondere hot 2 trainings gmocht,obr nana,klasse laischtung,7-2 gwunnen,puttega,guat.obr,wenni so denkn tua,dass di italienmeister,u-19,lai 7-2 gwunnen hot,gegn spielor,de wos vor 6monate nettamol gwisst hom,wos floorboll isch,miastn insere jungen lochn und net du.
(in der kritik fu uhc dholo,isch enkor president net drinn,wos sich aigentlich olm normal verholtn hot).

Bravo an olle 5,nardo-patrick-andy-felix-fabian(de wos olle 5 schun in di punkteliste drin sain)

Wenne insere Speiler genauer ungschaug häsch, noar war dr augfollen, dass di komplette 2 Reihe drfohr "no nie" an floorballschläger gsegen geschweige denn in dr hond kob hot und dr tormonn wor in sein Leben drfor no nie in a Floorballtor . Jo mir kennen lochen, obwohl mir "lei" 7-2 gweungen hoben. Wenn dr die chanchen unschaugsch noar seit es no mit an blauen auge drfun kemmen. Kuane ongscht is negschtes mol wearts net so glimbflich fur enk ausgina.

Zun Dolo spiel: Wie gsog, wenn man net spaß am spiel hot naor weart mans a nie learnen, wies ins die dolo spieler wieder amol gezoag hoben.

Mo. 11.12.06 - 21:16:50

[Zitat]
Original von kircha61:
[Zitat]
Original von Vemar:
[Zitat]
Original von pachanga:

Wenne insere Speiler genauer ungschaug häsch, noar war dr augfollen, dass di komplette 2 Reihe drfohr "no nie" an floorballschläger gsegen geschweige denn in dr hond kob hot und dr tormonn wor in sein Leben drfor no nie in a Floorballtor . Jo mir kennen lochen, obwohl mir "lei" 7-2 gweungen hoben. Wenn dr die chanchen unschaugsch noar seit es no mit an blauen auge drfun kemmen. Kuane ongscht is negschtes mol wearts net so glimbflich fur enk ausgina.

Zun Dolo spiel: Wie gsog, wenn man net spaß am spiel hot naor weart mans a nie learnen, wies ins die dolo spieler wieder amol gezoag hoben.

wenn du insere chance ungschaugd hesch und net lai enkrige,donn hesch gsechn,dass ES foscht mit a "figudraccia" ausn spielfeld kemmen saits.

schpas am spiel...hmm gegn ins,wenn es resultat no unklor wor,hobs net sohle glocht,die spielor drinn,hom net uanfoch glocht,wenn si ins in boll weggschnoppet hom,odr drausn afn bankl.

I honn fu enk genuag gsechn/glesn,i sog laimorno "4.spieltag...kommen lassen!"

(und fu den gonzn kram,lossi in hannes23 aussornspiel)
  RegelnSuchenAntworten
Moderatoren:  
piloly ist im Moment nicht auf sonice.itpiloly   SIM an piloly schicken   E-Mail an piloly (piloly@sonice.it) schicken