Eishockey Forum - floorball-fanatics

floorball-fanatics Forum>Out of topic
RegelnSuchenAntworten
Do. 16.11.06 - 18:32:50

reigue3 ist im Moment nicht auf sonice.itreigue3
Foto von reigue3 ansehenSIM an reigue3 schickenE-Mail an reigue3 schicken

Fan von: HC Meran
[Zitat]
Original von JIM:
[Zitat]
Original von reigue3:
[Zitat]
Original von DVD:
I tat enk in tipp geben Fanatics..schreib enk amol ein in di coppa juniores. Iaz isch lei amol di einschreibe pflicht. Der erste spieltog währt voraussichtlich erst in feb. 07 odor so sein. Die tesserierung konn a 2 toge vor dem spieltog stottfinden. wobei man sich nur für di allg. spielklasse einschreiben muss: Wenn uaner kleinfeld tesseriert wurde und den jahrgängen 88 und jünger keart, nor weart er automatisch für di coppa tesseriert, wenn di manschaft an dor coppa teilnimmt..
Iaz kenntis enk jo amol einschreiben. 3 spieler hoppis jo schun. Also bräuchte es jo teoretisch lei mehr 1. und in laufe fu 4 munat muani kannat man no a a 2. monschoft mochen. ;-)
Des war glott koan letze Idee! Smilie

Wenn ins die FIUF no unnimmt wegen die 50,00 euro Einschreibung isch gleich. I sog in Alex er soll in presidente a mail schicken. Danke DVD guater Tip! Ober net Voll hoben wenn meinige Gwinnen Smilie Smilie
Träumer! Smilie

0  Nur eingeloggte User dürfen ihre Meinung abgeben Nur eingeloggte User dürfen ihre Meinung abgeben  0 Antworten | Zitieren
Do. 16.11.06 - 19:56:30

User ist invisibleDVD
DVD hat SIM deaktiviertE-Mail an DVD schicken

Fan von: WSV Sterzing
GEat guat... jo es geat schun no wegen einschreiben, a wenn dor einschreibetermin schun um isch.
Nor schaugmor obis chancen hoppit gegen in letschjährigen italienschmeister U19: Lok Sterzing
0  Nur eingeloggte User dürfen ihre Meinung abgeben Nur eingeloggte User dürfen ihre Meinung abgeben  0 Antworten | Zitieren
Fr. 17.11.06 - 09:13:34

JIM ist im Moment nicht auf sonice.itJIM
SIM an JIM schickenE-Mail an JIM schicken

I hon mitn präsident telefoniert und er sog das es no geat nor hon i ins ungmeldet. Smilie Das mir gegen Lok gwinnen glab i zwor net ober sell isch net so wichtig, hauptsoch de lernen eppes derzua! Smilie
Fr. 17.11.06 - 12:39:17

Vemar ist im Moment nicht auf sonice.itVemar
SIM an Vemar schickenE-Mail an Vemar schicken

[Zitat]
Original von DVD:
GEat guat... jo es geat schun no wegen einschreiben, a wenn dor einschreibetermin schun um isch.
Nor schaugmor obis chancen hoppit gegen in letschjährigen italienschmeister U19: Lok Sterzing

wenn mir schun 4:1 gegn enk verlorn hom...glabi kaum,dass insere U-19(..in working) a chance gegn enk hom.

Fr. 17.11.06 - 13:55:24

User ist invisibleDVD

pa insrer u19 spielen a lei 2 de wos schun 3 johre spielen...und di uan sein ols neulinge...also kannats sponend werden... Die spieltoge finden in turnierform stott..wobei dor turniersieger 3 punkte, dor 2. 2 punkte und dor 3. 1 punkt kriag. Des isch huire nui kannat gonz geil werden
Fr. 17.11.06 - 15:25:47

Smilie Geats amol in des Forum www.unihockeyforum.de unter Regeln hon i a Froge zum Spiel gegen LOK gstellt. (onderes Resultat) iatz isch mir somonches Klor! Smilie
Fr. 17.11.06 - 18:43:53

[Zitat]
Original von JIM:
Smilie Geats amol in des Forum www.unihockeyforum.de unter Regeln hon i a Froge zum Spiel gegen LOK gstellt. (onderes Resultat) iatz isch mir somonches Klor! Smilie

Sorry,obor i find des so a bledsing.

Des klingt ba miar sowia "schummln lohnt sich,wennmon dabai net erwischt werd" ..und miar(spieler,betreuer usw.),wos ordentlich gschpielt hom,homorn zem aini gekreagd.

Nichts persönliches DVD(und co.) Smilie es words di bessore monnschoft,es words olm vorn tor,hobs viel pech koppt....obor a bissl geatmor des schun af di nervn(bsundors wegn enkor tormonn,der wos des waite laibele koppt hot und damit,2-3 sichere tore keppt hot.).

obor ischjo glaich,des isch insre 1.sasoin,es wichtigschte isch,dass di lait sechn,dass miar net sohle schlecht sain und dass sie a guate mainung fu ins hom Smilie

Sa. 18.11.06 - 11:50:17

User ist invisibleDVD

woasch zwischen schummeln und fehler mochen isch a groaßer unterschied... muansch mir schreiben zufleiß nit in spieler au...odor? Wos ischen selm gschummel er isch jo tesseriert...und pan leibile hob es enk a nit beschwärt pan spiel...und fun selm hobm mir a nicht gewisst...worum reden mir überhaupt no über des thema...es hopet in rekurs verloren...is negste mol tiat di pappen pan spiel au!!!!
Sa. 18.11.06 - 12:35:21

Manny ist im Moment nicht auf sonice.itManny
SIM an Manny schickenE-Mail an Manny schicken

Fan von: HC Meran
Über des Thema isch schun olls gsog wordn. Rekurs abgelehnt und sellerwegn Punkt und basta!!! Fong net wieder drmit un, schunst isch der Thread a glei wieder zua. Außerdem hot Lokomotiv des Spiel a verdiant gwunnen und in meine Augen seimr mit a 1-4 wenn man die Chancen unschaug guat aweg kemmen.
Sa. 18.11.06 - 13:11:04

User ist invisibletonno
tonno hat SIM deaktiviertE-Mail an tonno schicken

Fan von: EK Zell am See
[Zitat]
Original von Manny:
Über des Thema isch schun olls gsog wordn. Rekurs abgelehnt und sellerwegn Punkt und basta!!! Fong net wieder drmit un, schunst isch der Thread a glei wieder zua. Außerdem hot Lokomotiv des Spiel a verdiant gwunnen und in meine Augen seimr mit a 1-4 wenn man die Chancen unschaug guat aweg kemmen.

endlich isch amol oaner der wos is kapiert
Sa. 18.11.06 - 19:13:18

[Zitat]
Original von DVD:
woasch zwischen schummeln und fehler mochen isch a groaßer unterschied... muansch mir schreiben zufleiß nit in spieler au...odor? Wos ischen selm gschummel er isch jo tesseriert...und pan leibile hob es enk a nit beschwärt pan spiel...und fun selm hobm mir a nicht gewisst...worum reden mir überhaupt no über des thema...es hopet in rekurs verloren...is negste mol tiat di pappen pan spiel au!!!!

i hon a a fahlor gmocht gegn enk,donn homor es 1:1 kassiert. Die fehlor werdn olm beschtroft,so sieg i des.

Jetzt brauchsch net nerves zu wearn,i hondor davor gsogd,dass es resultat schtimmt,wail es di bessore monnschoft words. Obr i sogdor lai,dass i mi verorscht fühl,wail des isch a monnschoftschport und die betreuer kearn a zur monnschoft. Deswegn,wenn uanor a fahlor mocht,muass der fehlor a beschtroft wearn.

Wenn miar in referto schraim,donn sain zem mind. 2-3 lait.

Obor des thema bringd zu nichts,es negschte mol,warmor ins schun wehrn Smilie
Sa. 18.11.06 - 19:49:59

hannes.23 ist im Moment nicht auf sonice.ithannes.23
SIM an hannes.23 schickenE-Mail an hannes.23 schicken

find i super, dass sich dr FC Fanatics a ba die juniores einschreib. I glab gegen a poor teams wia varese oder dolo hopes sicher mehr wia a realistische chance zu gewingen. Glab gegen insere Junioren wearts eher schwierig, weil de gonzen nuien jungen de wos no net kluanfeld mitspielen sein olle schun super drau.
Die spieltoge sein meines wissens erst ob Februar. In 22. März und in 18. April isch sicher a spieltog vo die Juniores.

Übrigens bin i sehr zuversichtlich, dass wenn olles kloppet, innerholb negschter woche die nuie seite von verbond www.fiuf.it online geat. wear schaugen, dort mindestens a gästebuach zu integrieren. Vielleicht a a Forum.
So. 19.11.06 - 11:58:23

[Zitat]
Original von JIM:

I sig meine spieler hom wieder nichts verstonden!
des wos i sogen gwellt hon isch das weder LOK, Fanatics oder Schiri schuld hom sondern des Sekretariat! Smilie Iatz isch Schluß mit dem Thema, OK! Smilie
So. 19.11.06 - 21:24:57

User ist invisibletonno
tonno hat SIM deaktiviertE-Mail an tonno schicken

Fan von: EK Zell am See
[Zitat]
Original von JIM:
[Zitat]
Original von JIM:

I sig meine spieler hom wieder nichts verstonden!
des wos i sogen gwellt hon isch das weder LOK, Fanatics oder Schiri schuld hom sondern des Sekretariat! Smilie Iatz isch Schluß mit dem Thema, OK! Smilie

jawohl, longsom kemen di meraner zur vernunft. schun do 2. wos is kapiert =)
Mo. 20.11.06 - 17:48:59

Wiso spielen LOK und die Skorpions net Großfeld lossen sich do kuane Spieler finden? oder ischs zu tuier, stressig usw.?
  RegelnSuchenAntworten
Moderatoren:  
piloly ist im Moment nicht auf sonice.itpiloly   SIM an piloly schicken   E-Mail an piloly (piloly@sonice.it) schicken