Eishockey Forum - Offizielle Freundschaftsspiele WSV Sterzing Broncos 2004/05

Offizielle Freundschaftsspiele WSV Sterzing Broncos 2004/05 Forum>Serie B
RegelnSuchenAntworten
Mo. 20.09.04 - 16:00:00

Wipptalperle ist im Moment nicht auf sonice.itWipptalperle
SIM an Wipptalperle schickenE-Mail an Wipptalperle schicken

Fan von: WSV Sterzing
Hoi leitler,
also i bin in mittig -15.09- sterzing gfohrn, hon mir glei di saisonskorte gemocht und mir des schpiel ungschaug gegen meran. fir des, dasse erscht -konnsch sogn seit zwoa wochn zommschpieln und noa der uane "herbs" gfallt hott hobmse gonz guat schpielt, sicher isches nitt grott schnell zuegongen, ober mir hobm a -de wos worn kennens sicher bestätign- pech kopp, und sell nitt lei uanmoll. i sog di monnschofft isch nitt letz und mir wern sicher noe a poor pärige spiele segn. i frei mi schun af di ligaspiele.............
0  Nur eingeloggte User dürfen ihre Meinung abgeben Nur eingeloggte User dürfen ihre Meinung abgeben  0 Antworten | Zitieren
Mo. 20.09.04 - 16:00:45

Wipptalperle ist im Moment nicht auf sonice.itWipptalperle
SIM an Wipptalperle schickenE-Mail an Wipptalperle schicken

Fan von: WSV Sterzing
Hoi leitler,
also i bin in mittig -15.09- sterzing gfohrn, hon mir glei di saisonskorte gemocht und mir des schpiel ungschaug gegen meran. fir des, dasse erscht -konnsch sogn seit zwoa wochn zommschpieln und noa der uane "herbs" gfallt hott hobmse gonz guat schpielt, sicher isches nitt grott schnell zuegongen, ober mir hobm a -de wos worn kennens sicher bestätign- pech kopp, und sell nitt lei uanmoll. i sog di monnschofft isch nitt letz und mir wern sicher noe a poor pärige spiele segn. i frei mi schun af di ligaspiele.............
0  Nur eingeloggte User dürfen ihre Meinung abgeben Nur eingeloggte User dürfen ihre Meinung abgeben  0 Antworten | Zitieren
  RegelnSuchenAntworten
Moderatoren:  
piloly ist im Moment nicht auf sonice.itpiloly   SIM an piloly schicken   E-Mail an piloly (piloly@sonice.it) schicken