|
|||||||||
|
|||||||||
Mi. 21.11.12 - 20:34:35![]() Registriert seit: April 2002 Posts: 1.135 Fan von: Rittner Buam |
ok, donn welln mir amol!
es wor woll a riesen fehler den thread aufzutiahn! obr oftamol kimmp oan fir des muass iatz sein, dorweil war jo viel gscheider man schlofet amol a nachtl drùber um des gonze mit a bissl an kiahlern kopf betrochten zu kennen. zu meiner verteidigung mecht i sogn, dass es wirklich so wor und i in letzter zeit unter jedem stànkerischen beitrog, sowol im forum als a im live ticker ollm lei es "fan von hcp" dorneben gsegen hon. trotzdem isch di reaktion af koanen foll dor aktion gerecht und wia schun gsog im eifer des gefechts hon is woll a bissl ùbertrieben. mein gedonke bei dem thread wor sicher net di gonzen puschtrer fans unzuschwàrzen, sonder oanfoch di wianigen de aus dor reihe tonzen zun nochdenken zu bringen (villeicht isch jo zumindescht sell gelungen). selche aktionen wia i sie do gstartet hon bringen niamand nix und genau desholb mecht i mi, fùr meinen zu impulsiven und net ongebrochten thread bo olle, olten und neuien, obr bsunders bo di jungen wòlfe fans ehrlich entschuldigen. i hoff es kennt mir mein voreiliges hondeln noamol verzeihn. danke. honz27 Dieser Beitrag wurde am 21.11.12 - 20:41:24 von honz27 editiert! |
||||||||
0
![]() ![]() |
|||||||||
Posting von The Marmot wurde automatisch ausgeblendet. Jetzt einblenden | |||||||||
Mi. 21.11.12 - 20:44:03![]() Registriert seit: September 2005 Posts: 4.756 Fan von: HC Pustertal |
Achtung, Sarkasmusmodus an. Du machst das aber echt geschickt, um möglichst viele "Daumen nach oben" zu erhalten. Dein erster Thread heute Vormittag hat in dieser Hinsicht ja schon voll eingeschlagen, dieser wird es ebenfalls tun. Sarkasmusmodus aus. ![]() |
||||||||
2
![]() ![]() |
|||||||||
Posting von honz27 wurde automatisch ausgeblendet. Jetzt einblenden | |||||||||
Mi. 21.11.12 - 20:53:44![]() Registriert seit: April 2002 Posts: 1.135 Fan von: Rittner Buam |
@The Marmot
di sem intressiern mi an scheiss. i sog (schreib) oanfoch wos i mir denk, und des vo heit vormittog hon sem so gsegn und hett liabr amol driber schlofn gsollt und guat. des wos iatz gschribn hon, nochdem i a bissl vo di turen oar kemmen bin moan i a a so und nix onders. konn jeder denken wos er will, obr mein lebn werd sicher net letzer odr besser wg zwoa daumen aui odr oi. gn8 sarkasmusmodus! Dieser Beitrag wurde am 21.11.12 - 20:57:48 von honz27 editiert! |
||||||||
0
![]() ![]() |
|||||||||
Mi. 21.11.12 - 20:58:04![]() Registriert seit: Juli 2010 Posts: 399 Fan von: HC Pustertal |
@honz27
kein problem mir puschtra sind ja eigentlich ganz nette jungs, die nicht lang böse sind ![]() |
||||||||
0
![]() ![]() |
|||||||||
Mi. 21.11.12 - 21:34:52![]() Registriert seit: Mai 2010 Posts: 357 Fan von: HC Pustertal |
@honz27
Bravo honz, asou gfollschmo schun bessa.....nimms net assou tragisch ![]() |
||||||||
0
![]() ![]() |
|||||||||
Mi. 21.11.12 - 21:45:15![]() Registriert seit: Dezember 2007 Posts: 6.193 Fan von: HC Pustertal |
@honz27
Hut ab honz! Während dein Thread vom Vormittag vielleicht sogar gerechtfertigt aber nicht unbedingt zielführend war (außer deinem Ärger ein bisschen Luft zu machen) hast du mit diesem post jetzt Stil und Größe bewiesen und da können sich einige Puschtra (aber nicht nur) jetzt tatsächlich eine dicke Scheibe davon abschneiden! |
||||||||
0
![]() ![]() |
|||||||||
Mi. 21.11.12 - 22:10:33![]() Registriert seit: September 2000 Posts: 13.863 Fan von: HC Pustertal |
gebe dem piraten recht. ein forum ist kein schwurgericht. deshalb lobe ich honz27 zumindest dafür, dass er gesehen hat, welch schlechten verlauf eine diskussion nehmen kann, ohne dass man es je gewollt hat. ich kann leider ein lied davon singen, und das schon seit vielen jahren. deshalb fühle ich mit ihm und respektiere mindestens, dass er den neuen tread auch aufgemacht hat. | ||||||||
0
![]() ![]() |
|||||||||
Mi. 21.11.12 - 22:20:04![]() Registriert seit: April 2012 Posts: 41 Fan von: HC Pustertal |
also i hon mo grod nomol in eröffnungspost von hons27 im thread "...meister der herzen..." durchgilesen und i find, dass dieser thread do total üboflüssig isch. a wenn er aus a laune ausa entstondn isch und vielleicht do oan odo ondre teil gikennt het a bissl ondos formuliert werden, bin i do Meinung, dass des eröffnungspost gor et schlimm wor. wos schlimm isch, isch dassa nimma zui getun werd, weil unnötig weita gstichlt werd und a unguate stimmung innikimp. obo wenn man sich mit a bissl obstond in post van hons27 nomol durchlest, nocha werd man draukemm, dasses olbm awin wea tut wenn man an spiegl vokoltn kreg. im grunde hotta recht und se wissmo olla, natürlich gilt der post a für einzelne fans aus ondon fangruppen genauso. ...daher zupft enk olla ein bierchen und auf geats widdo zi di negschtn spiele ![]() Dieser Beitrag wurde am 21.11.12 - 22:21:47 von total editiert! |
||||||||
0
![]() ![]() |
|||||||||
Do. 22.11.12 - 00:55:00![]() Registriert seit: Januar 2010 Posts: 1.347 Fan von: HC Neumarkt |
Des beweist Größe. so bewert is ![]() |
||||||||
0
![]() ![]() |
|||||||||
Do. 22.11.12 - 02:46:33![]() Registriert seit: März 2009 Posts: 406 Fan von: HC Pustertal |
Gonz unrecht hosch jo a net kop, lei des af di Pustertol Fans zu begrenzen wor vl awia unglücklich. Es gib do viele Pusterer fans nor isch automatisch di zohl von di Posts greaser als fo ondre Klubs, ober dor Gedonke von ursprünglichn Post isch durchaus berechtigt und sicher teilweise a zuatreffend. Und i konn in JeZZo lei zuastimmen wenn er sog dass des Größe beweist, weil jeder mocht "Fahler" ober di wianigstn sein im Stonde si zuazugeben. ![]() |
||||||||
0
![]() ![]() |
|||||||||
Do. 22.11.12 - 08:26:22![]() Registriert seit: April 2011 Posts: 294 Fan von: HC Pustertal |
Schade um die schöne Polemik! ![]() honz27, net untokriegn lossn, denn ein Internetforum ist ein Internetforum ist ein Internetforum. Im Sinne der Völkerverständigung zwischen Rittner Bahnlfohra und Puschtra Eräpfl gebe ich dem ersten Rittner Fan, dem ich beim Heimspiel über den Weg laufe, ein Bierchen aus, vielleicht bists ja du! |
||||||||
0
![]() ![]() |
|||||||||
Do. 22.11.12 - 09:19:55![]() Registriert seit: Juli 2012 Posts: 1.815 Fan von: SV Kaltern |
Mir gfallts allm wenns a bissl augeaht. ![]() Dernoch überleg jeder amol und nocher gschafft men wieder besser. Respekt honz! ![]() |
||||||||
0
![]() ![]() |
|||||||||
|
|||||||||
|
![]() |
|||
|
Eishockey Forum - Einsicht isch dor erste Schritt zur Besserung!
© 2000 - 2025 piloly.com - Internetagentur Südtirol