|
|||||||||
|
|||||||||
Di. 11.02.03 - 13:36:55 manner Registriert seit: März 2002 Posts: 173 Fan von: HC Eppan |
@ patza...Vertretung du dir suachn muasch | ||||||||
0 0 Antworten | Zitieren | |||||||||
Di. 11.02.03 - 13:44:30 Kalle73 Registriert seit: Dezember 2000 Posts: 345 Fan von: HC Pustertal |
Wegn an Leibile sell war sich omol zi übolegn...
vielleicht mein nächste investition!?! @patza, hosch du net a olts evb-leibile, des du doppelt hosch, tat dir oans oukafn evtl. |
||||||||
Di. 11.02.03 - 15:36:40 Lexl Registriert seit: Januar 2002 Posts: 10.922 Fan von: HC Pustertal |
Ou Kalle,
froug heint af nocht in Punta...do se hot sicho nou an olts Mario Micheli odo Brent Sapergia Leibile für di... Lexl |
||||||||
Di. 11.02.03 - 18:18:52 Kloane Registriert seit: Dezember 2001 Posts: 32 Fan von: HC Eppan |
und i bin heit logisch a mit di Eppaner Fans in Bruneck! | ||||||||
Mi. 12.02.03 - 03:15:43 Patza Registriert seit: September 2000 Posts: 13.784 Fan von: HC Pustertal |
bravo kloane!
kimmp bruneck hockeyschaugn...olla sonic`ler kemm an sprung in do bar vorbei und griassn nett (miassn jo nix trinkn ), lei du doschtellsch di net vor wie sichs keahrt... patza |
||||||||
Mi. 12.02.03 - 08:23:51 Kalle73 Registriert seit: Dezember 2000 Posts: 345 Fan von: HC Pustertal |
Es will scheinbar nicht sein, dass Bruneck in der heurigen Saison gegen Eppan gewinnt.
Aber ich deute dies mal als positives Zeichen, denn sollten Bruneck und Eppan in den Play-Offs aufeinandertreffen, dann gibt es Revanche... *sell-isch-fix* Kurzresüme meinerseits: Zwei gut aufgelegte Torhüter (bei Br. Baur R.) und eine katastrophale Chancenauswertung der Brunecker Stürmer... Ansonsten ein sehr spannendes Spiel auf relativ hohem Niveau. |
||||||||
Mi. 12.02.03 - 08:51:41 IUL71 Registriert seit: April 2002 Posts: 782 Fan von: HC Pustertal |
Jo Kalle, bei do Chanchenauswertung gib i dir Recht; obo wos inso Coach fir an scheiss aufirt, sell isch unglaublich.Es werd wol bis Russland durchgsickot sein, das man a gewinnende Monnschoft net umstellt. Seit do Eremin gspielt hot homo olm gewungn und oan unentschieden gegn Grödn gemocht, und nocha kimp do Frank und tuat in Bruk inni(wor do sell geschton ibohaup afn Eis). 2.Drittel = Sofort nochn 3-0 fir Eppan bringa Spiela, wos bis sem lei afn Bankl kukt san, (Scapinello,Volgger) as wia wen er es Spiel schun augebn het. Weiters koan Konzept und System im 2.Drittel kop; mir san manondgelofn wia di hiano. 3.Drittel = ca.14.min - Pully in do Bruneckna Offensivzone:Wos tut do Frank; er bring die 3.Linie.GEWALTIG Und zum Schluss 18.min beim Stond von 4-2 muss man jo net in Tormann ausitian, weil sell tiamo jo lei mitligscht im Spiel. I sog lei oans; bitte Punta ibonimm es Kommando af do panchina, weil so an incapace hots in Bruneck nou nia gebn. |
||||||||
Mi. 12.02.03 - 08:57:20 julius Registriert seit: September 2001 Posts: 899 Fan von: HC Meran |
... na gut, hab verstanden dass bruneck verloren hat ...
hab im web noch keine aktuellen resultate gefunden ... kann mir jemand helfen ........ Danke |
||||||||
Mi. 12.02.03 - 09:01:23 julius Registriert seit: September 2001 Posts: 899 Fan von: HC Meran |
... ups ... bruneck-eppan 2-4 ... ? ... und die anderen ... |
||||||||
Mi. 12.02.03 - 10:24:15 Fiby Registriert seit: November 2002 Posts: 86 |
@Kalle
I´m sorry hon die und ondre sonic´ler net gfundn!Wer woll blind gewesn sein odo i hon mi in die pausn ounfoch zuviel übo die Spielweise der Brunecka aufgeregt! Hon obo auch teilweise meine Augn afs Glühweinstandl gerichtet kop, keinen Zitire Patza:"blonda gang nimma"! gsegn! Sorry Ober af a ondorsmol und spetigschtns afm Cup Grüße Fiby |
||||||||
Mi. 12.02.03 - 10:57:49 alfi Registriert seit: Mai 2002 Posts: 157 |
grödn- turin 3:3
auch ein spanendes spiel |
||||||||
Mi. 12.02.03 - 11:31:29 hockeydiva Registriert seit: Oktober 2002 Posts: 57 Fan von: HC Pustertal |
also, chancenauswertung hobm die wölfe gestern mehr als genua kop!!! Mir hobm 50 Torschüsse gemocht und Eppan hotra lai 37 kop... fan sem her hets schun gepasst....obr insrige hobm gestern wiedramol die Begabung kop, bei jedem pass den sie gekriag hobm afn folschen plotz zu stian....do bruk wor gestern schun afn eis.....und die zunge ischn ausaghong fa lauto lafn.....mitn Bolgger und Scapinello muass i dir IUL wiedersprechen....do volgger wor schun in unfong gonz kurz afn Eis.....muass jo olm auschreiben wer ols afn eis isch....in ersten Drittel hota a Eiszeit kop....
iatz isch schun wias isch....des mitn Eremin geaht mir a net zom.....obr wenn do Frank moant aso ischs bessa...bitte, nocha solla lai tian.....ormai, de poor onweisungen de er in die Spieler während in Spiel gib, af sel horchense net amol.... wenigstens hobmr a super Spiel gsegen...sel isch a viel wert.... |
||||||||
Mi. 12.02.03 - 11:48:40 IUL71 Registriert seit: April 2002 Posts: 782 Fan von: HC Pustertal |
Dass do Bruk afn Eis wor hon i a gsegn; wor in den Sinn gemoant, dass er nichts augstellt hot; von an auslända erwort i mir schun a bissl mehr als lei lafn, nämlich Tore. Obo sell schiast er jo lei gegn zwoatklassige Monnschoftn.Vom Körperspiel tiamo gor net redn; frog mi la wie der sich in do DEL durchgschlogn hot, weil sem gianse ondos afn mon. | ||||||||
Mi. 12.02.03 - 12:01:59 hockeydiva Registriert seit: Oktober 2002 Posts: 57 Fan von: HC Pustertal |
[Zitat] |
||||||||
Mi. 12.02.03 - 12:14:29 Kalle73 Registriert seit: Dezember 2000 Posts: 345 Fan von: HC Pustertal |
[Zitat] @ hockeydiva: Bitte nimm zur Kenntnis, dass i gsogg hon, die ChancenAUSwertung wor katastrophal. Es gib nämlich an Untoschied zwischn ChancenAUSwertung und do Torschußstatistik... |
||||||||
|
|||||||||
|
|
Eishockey Forum - HC Pustertal - HC Eppan -> Big Match
© 2000 - 2024 piloly.com - Internetagentur Südtirol