|
|||||||||
|
|||||||||
Mo. 08.02.16 - 21:26:28![]() Registriert seit: Januar 2015 Posts: 1.365 Fan von: WSV Sterzing |
Bravo wildpferd. Es mocht des | ||||||||
0
![]() ![]() |
|||||||||
Di. 09.02.16 - 06:52:33![]() Registriert seit: Januar 2015 Posts: 1.365 Fan von: WSV Sterzing |
Und noamol a tipp den i schun gsog hon, weil es sogit es mecht mehr mitglieder. Kemp wieder in die mitte her fin stadion, dert konn jung und olt zomwochsn und mit enk mitsingen. Kuan 30 jähriger fi di blue heads z.b. Weart zu enk ins eck oi gien und mittien. Schaugat a a wia bled aus, kant ja enkr tate sein. Zudem kregat a volljähriger mit aktionen wia fin broncos meister probleme. Muas obr sogn die posts fin wildpferd sein olm vernünftig, wesholb i enk a guate chancen gib und af enk glab. Ausserdem wenn es in der mitte des stadions seit heart man enk im gesomtn stadion lauter und es wirktet stärker. Im eck geatis a pisl unter. No zumindest. Wenn mehr sein gangs. Nebenbei seit es in der mitte weck seit isch dert niemand mehr und es kimp uan fir, es sein no wianiger zuaschaugn. Glab mir des. Obr wia schun gsog, i find enk guat! | ||||||||
0
![]() ![]() |
|||||||||
Di. 09.02.16 - 08:45:51![]() Registriert seit: Februar 2015 Posts: 1.629 Fan von: WSV Sterzing |
Danke sigu... des gestern wor wirklich scheiße von ins, und für des muas leider die gonze Gruppe grode stian, obwohl lei i und dr Broncos#Meister epas geontwortet hobn, wo man eigentlich driber lochen miasat... obr mir des in inserer Gruppe olles shun geregelt und mir tian des sicher nimmr... noamol danke sigu, und i denk mir segn ins ba die nächsten Spiele... (in dr Mitte ![]() GOOOOOOO BRONCOS GOOOOOOO |
||||||||
0
![]() ![]() |
|||||||||
Di. 09.02.16 - 09:52:06![]() Registriert seit: Juni 2000 Posts: 6.543 Fan von: WSV Sterzing |
Ich bin auch der Meinung, dass Ihr in der Mitte besser zur Geltung kommt, und dass dort eher auch der eine oder andere "Externe" mitzieht, aber das müsst Ihr entscheiden.
Nochmals danke für Euren Einsatz, wir werden Euch helfen, wo wir können! ![]() ![]() |
||||||||
0
![]() ![]() |
|||||||||
|
|||||||||
|
![]() |
|||
|
Eishockey Forum - Neuer Fanclub in Sterzing
© 2000 - 2025 piloly.com - Internetagentur Südtirol